Kontorsstädning

För allas trivsel är det väldigt viktigt att regelbundet underhålla arbetsplatsen. Vi kan allt om kontorsstädning och försöker anpassa oss enligt våra kunders önskemål och behov.

Boka provstädning innan vi skriver på ett längre avtal. Vi utbildar vår personal internt och våra arbetsledare gör kvalitetskontroller för bästa möjliga resultat.

Garanti och Reklamation

Vi lämnar alltid garanti på vår städning. Om du skulle vara missnöjd med städningen, vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart. Alla åtgärder kommer att tas för att du som kund blir nöjd med städningen. Vi har ansvarsförsäkring som täcker alla typer av skador upp till 10 miljoner kronor ifall det sker något under städtillfället. OBS! Eventuellt skador skall rapporteras innan städningen påbörjas!

Betalning och Rut-avdrag

Vi tar endast betalning mot faktura!

Känner du sig osäker över något eller vid eventuella frågor ring eller mejla oss snarast så får du svar på alla dina frågor.

Betalning och Rut-avdrag

Avbokning/ändring måste ske minst 3 dagar innan städtillfället.

Vad ingår i vår kontorsstädning?

  • Samtliga fria ytor.
  • Samtlig möblemang.
  • Belysning.
  • Prydnadssaker.
  • Golv och mattor.
  • Speglar.
  • Tömning av papperskorgar.
  • Spis och kakel.
  • Diskbänkar samt kran.
  • Diskning.
  • Köksskåp och luckor.
  • Kyl och frys.
  • Köksfläkt.
  • Mikrovågsugn.
  • Badkar/dusch.
  • Toalettstol.
  • Handfat.
  • Vitvaror.
  • Tvättställ.
  • Tvättmaskin.
  • Torktumlare/torkskåp.
  • Hyllor.