Coronastädning

Städning är viktigt för att förhindra spridningen av virus och bakterier, vilket är extra aktuellt nu med utbrottet av covid-19.

Detta gäller i hemmen, men såklart även ute i samhället. Att städa på de ställen alla vidrör med sina händer t.ex. dörrhandtag, ledstänger, lampknappar, tangentbord mm gör skillnad.

Om ni behöver hjälp med att rengöra ytor för att förhindra spridning av virus – kontakta oss!

Med hänsyn av rådande situation med Corona har vi som policy att våra anställda inte får jobba om de uppvisar symtom.

Om någon anställd skulle åka utomlands så gäller 2 veckors karantän.

Det går bra för oss att städa även om kunden är på plats, så länge ni är friska.

Kom ihåg att bra städning förhindrar smittspridning!

Garanti och Reklamation

Vi lämnar alltid garanti på vår städning. Om ni är missnöjda med städningen vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart. Alla åtgärder kommer att tas för att ni som kund blir nöjd med städningen. Vi har ansvarsförsäkring som täcker alla typ av skador upp till 10 miljoner kronor om det sker under städtillfället.

Betalning och Avbokning

Vi tar endast betalning mot faktura.

Vi kan även ordna allt städmaterial/utrustning. Känner ni er osäkra över något eller om ni har frågor ring eller mejla oss idag så får ni svar på alla era frågor.

Avbokning eller ändring

Avbokning/ändring måste ske 3 dagar innan städtillfället.